Oplossingen

Onze oplossingen vallen in drie categorieën. Statistische analyses leggen oorzaken en verbanden bloot. Deep dives leveren diep inzicht en zetten aan tot actie. Bovendien hebben we een revolutionair nieuwe manier van klanttevredenheidsonderzoek ontwikkeld.

Statistische analyses

Duizenden gesprekken zijn inhoudelijk niet te volgen en worden daarom vaak platgeslagen in rapportages. Er is echter veel meer mogelijk. Taal- en spraaktechnologie van CustomerPulse kan gesprekken geautomatiseerd classificeren en onderliggende verbanden aantonen.

Deep dives

Klantgericht werken begint met begrijpen wat de klant beweegt. Dagelijks bellen uw klanten en vertellen hun verhaal. Luister ‘ns naar deze verhalen. Pas als uw hele organisatie écht begrijpt wat een klant beweegt wordt ernaar gehandeld.

Klanttevredenheidsonderzoek

Klanten geven hun meest spontane reacties als ze die mondeling kunnen geven op een open vraag. Na afloop van het telefoongesprek ontvangt uw klant twee eenvoudige vragen: ‘kunt u ons waarderen met een cijfer en waarom?’. Speech analytics doet de rest.
TOP