Over ons

CustomerPulse is opgericht door vier partners met brede ervaring op directieniveau. De partners vonden elkaar in de wens bedrijven beter te laten begrijpen wat klanten beweegt voordat beslissingen worden genomen. De afgelopen jaren zijn er bij CustomerPulse meerdere taalwetenschappelijke en taaltechnologische onderzoeken en afstudeeropdrachten uitgevoerd. De beste studenten bieden we een dienstverband aan. We maken gebruik van state of the art speech analytics, variërend van LVCSR spraakherkenning tot spectogram analyses. Als een innovatie haar kracht heeft bewezen maken we deze toegankelijk via onze applicatie met een gebruiksvriendelijke user interface. Hiervoor werken we samen met software ontwikkelaar Sping. Tot slot sparren we geregeld met onze gewaardeerde Raad van Advies.


 

CustomerPulse

De dagelijkse leiding van CustomerPulse

Raad van Advies

Zwaargewichten van buitenaf met wie we af en toe mogen sparren

[virtual_slide_box id="2"] [virtual_slide_box id="1"] [virtual_slide_box id="14"] [virtual_slide_box id="4"] [virtual_slide_box id="6"] [virtual_slide_box id="5"]
[virtual_slide_box id="15"] [virtual_slide_box id="3"] [virtual_slide_box id="17"]

 

Universiteiten

Taalwetenschap & taaltechnologie om spraakherkenning in callcentergesprekken te verbeteren.

Partners

Verschillende specialismen bij elkaar brengen

[virtual_slide_box id="7"] [virtual_slide_box id="9"] [virtual_slide_box id="18"] [virtual_slide_box id="10"] [virtual_slide_box id="11"] [virtual_slide_box id="12"]

Stageplaatsen

Bijenkorf & CustomerPulse genomineerd voor NCCA-award!

Meerdere malen per jaar voeren we onderzoek uit of bieden we studenten een stageplek aan of studeren mensen bij ons af op zowel MBO-, HBO- als WO-niveau.

Je krijgt toegang tot een weelde aan data, je mag mee naar klanten en krijgt alle ruimte om te leren of af te studeren.

Voor de volgende studierichtingen hebben we altijd plek of kunnen we iets passends bedenken:

  • Commercieel management
  • Taalwetenschap / taalkunde
  • Computational linguistics / artificial Intelligence / data science

Maar ook als je denkt dat je iets anders hebt toe te voegen aan dit mooie bedrijf, kun je mailen naar info@customerpulse.nl.

De Bijenkorf maakt gebruik van de speech analytics-applicatie van CustomerPulse. Het luxe warenhuis kan hiermee op elk moment een analyse laten uitvoeren die zeer gericht de juiste gesprekken naar boven haalt.
De applicatie bevat onder meer een presentatiemodule die het mogelijk maakt de klantbeleving kort en krachtig met de interne organisatie te delen. Ieder kwartaal worden alle gesprekken door de spraakherkenningsoplossing gehaald, waarna ze verwerkt worden in de “op dat moment bestaande” taalmodellen. De frequentie hiervan zal dit jaar overigens worden opgeschroefd naar één keer per maand.
Om de technologie verder te embedden in de bedrijfsstrategie, ontwikkelt de Bijenkorf een roadmap waarin twee zaken centraal staan: steeds snellere verwerking en analyse van de gevoerde gesprekken (doel: realtime verwerking) en analyses uitbreiden met intonatie (sentiment meten).
“We zien dat de inzet van de applicatie een vliegwiel op gang heeft gebracht binnen de gehele organisatie. Afdelingen die zelf geen direct klantcontact hebben, zoeken ons steeds vaker op. Ook zij zijn op zoek naar de positieve impact die zij kunnen hebben op de beleving van onze klanten.”

TOP